НОВИНИ

Як дилери IVECO пережили карантин: досвід компанії AMAKO

02.06.2020 14:06
636977468503637666


Італія стала однією з перших країн, яку накрила хвиля епідемії коронавіруса. І саме в цій країні зосереджено більшість заводів IVECO і підрядників концерну. Як дилери IVECO працювали в цей період, і як змінився їхній бізнес? – розповіли в AMAKO. Повідомляє прес-служба компанії.

Керівник департаменту по реалізації комерційної техніки IVECO Іван Ващенко згадує про ті «чорні дні»: “Ситуація була дійсно важка. Заводи IVECO в Італії виявилися в самому центрі епідемії, і були змушені призупинити роботу раніше за інших виробників, і відновили її пізніше. Ми перестали отримувати машини вже в кінці лютого. На щастя, в карантин ми увійшли з невеликими запасами і нам було що запропонувати клієнтам”.

Уже в березні, коли був введений карантин в Україні в компанії очікували повної зупинки продажів, – ринок і продажі не зупинилися. Навпаки, на окремі позиції попит навіть зріс.

“Серйозними драйверами для підтримки продажів стало збільшення потреби у розвізній комерційній техніці: під час пандемії найбільші рітейлери зробили ставку на продажу онлайн на своїх Інтернет-майданчиках, і, відповідно, посилили департаменти доставки. Крім того, свою роль зіграли екстрені закупівлі медичних автомобілів і мікроавтобусів для розвезення персоналу. І тут наша IVECO Daily виявилася дуже затребуваною. Ми навіть погарячкували з оптимізацією замовлення на цей рік. На початку карантину ми урізали закупівлі на майбутні періоди на 30% і я вже бачу, що попит буде більше первинних очікувань” – розповідає Іван Ващенко.

Великою проблемою стала і зупинка роботи партнерів по забудові вантажівок. У карантин багато просто залишилися без працівників. Більшість людей їздили на роботу з передмість і зупинка громадського транспорту повністю підкосила виробничі процеси.

Нагадаємо, група компаній АМАКО повідомила про відсутність проблем із забезпеченням сервісного обслуговування та постачанням запчастин під час карантину.

Якщо AMAKO змогла організувати доставку персоналу своїм транспортом, то багато партнерів по забудові вантажівок тільки зараз входять в робочий ритм.

AMAKO переглянула список зарубіжних партнерів. Якщо раніше основний акцент робили на італійських «бодібілдерів», то зараз віддають перевагу польським компаніям Wielton. KH-Kipper, Meiller і т.д.

“Цікаво, що в карантин в черговий раз переконалися в правильності вимог IVECO по формуванню складу запчастин. Ми суворо дотримувалися норму мати 3-місячний склад основних запчастин і це дозволило пройти складні часи без проблем для клієнтів. Ніхто й не помітив, що італійські заводи не працювали, у нас все було. Плюс стабільно працювали і склади IVECO в Європі, правда рідкісні запчастини добиралися в Україну трохи довше звичайного через обмеження на проїзд транспорту”, – продовжує Іван Ващенко.

Дорожнє будівництво, ритейл і державні закупівлі – зараз це головні замовники. Ще один драйвер стійкості – українські елеватори, які звернули більшу увагу на придбання власних зерновозів, також реалізуються АМАКО.

У зв’язку зі зниженням інтенсивності комерційних проектів, ринок зараз став більш агресивним. Проте, вже замовлена ​​велика партія IVECO Daily, яка вже в червні прибуде в Україну. Виграний цілий ряд тендерів на поставку унікальних конфігурацій техніки ( “вахтовок”, платформ і т.п.), в Україні також з’явиться ряд більш ніж цікавих машин на базі IVECO.

В цілому ж Іван Ващенко прогнозує падіння річних продажів не більше ніж на 30% щодо 2019 року. За його словами, це відмінний показник. IVECO, маючи широкий модельний ряд техніки різноманітного тоннажу і конфігурацій, продовжує користуватися популярністю в бізнес-середовищі, а дилер – продовжує забезпечувати всі основні процеси без збоїв і нарікань.

До того ж, для стимуляції ринку реалізується цілий ряд програм допомоги придбання комерційної техніки (за допомогою IVECO Capital, програм ЄБРР. Але про них ми розповімо окремо.


Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: