У нинішньому році в портах завершать розпочаті раніше інвестпроекти, а також проведуть днопоглиблювальні роботи. Вантажообіг морських портів України за низкою причин в 2019 році, швидше за все, не перевищить показник 2018 року. Про це заявив керівник Адміністрації морських портів України Райвис Вецкаганс, пише Інтерфакс-Україна.
«У 2019 за нашими планами рівень вантажообігу складе стільки ж як і в 2018 році«, – зазначив він.
При цьому Вецкаганс повідомив, що за підсумками січня в портах буде спостерігатися збільшення вантажообігу на 3% в порівнянні з попереднім періодом.
«Частково можливість нарощування перевалки в 2019 році залежить від стадії готовності проектів по модернізації і розширенню портових потужностей, які були розпочаті інвесторами в минулому і позаминулому роках. «По інвестиціях ми бачимо багато перехідних проектів. Я хотів би відзначити, що в 2019 році в загальній сумі з проектами, які були розпочаті в минулому році, будуть закінчені проекти в сукупності на 16 млрд гривень«, – заявив Вецкаганс.
Крім цього, фактором стримування зростання перевалки в морських портах є недостатні глибини. Тому АМПУ планує сконцентруватися на днопоглиблювальних роботах.
«У цьому році плануємо провести днопоглиблення в восьми портах, але Маріуполь і Бердянськ — в пріоритеті. За капітальним днопоглиблення плануємо почати два нових проекти, в тому числі днопоглиблення внутрішнього каналу в морпорту» Південний «і прохідного каналу до 21 м, щоб порт» Південний «став найбільш глибоководним в Чорному морі«, – заявив він.
Так, в планах АМПУ провести експлуатаційне днопоглиблення в морпортах Бердянськ, Ізмаїл, Чорноморськ, Маріуполь, Миколаїв, Одеса і Херсон.
Крім цього, планується днопоглиблення чотирьох каналів: Дунай-Чорне море, Бузько-Дніпровсько-Лиманський, Дністровсько-Лиманський та Херсонський морський канал. І, крім того, АМПУ спільно Білоруссю має намір реалізувати спільну програму з днопоглиблення річки Прип’ять.