Як говориться у повідомленні компанії на сторінці у Facebook, крім свідоцтва про кошерність, підприємство отримує право на використання знака кашрута, що вказує на сертифікуючу організацію та підтверджує кошерність продукту, а також дає змогу виходу компанії на нові ринки збуту, пов’язані з потребами в кошерній продукції, пише agronews.ua.
Після підтвердження відповідності вимогам кошерної сертифікації аудитором зроблено висновки щодо рекомендації видачі сертифікату кошерності терміном дії один рік на продукцію:
- олія соняшникова нерафінована невиморожена;
- шрот соняшниковий високопротеїновий (універсальний) тостований негранульований (гранульований);
- концентрат фосфатидний (соняшниковий харчовий та соняшниковий кормовий);
- лушпиння соняшникове пресоване гранульоване;
- фуз олійний.
Уточнюється, що аудит провели у середині вересня 2022 року. Аудитор — релігійна організація «Об’єднання юдейських релігійних організацій України». На виробництві перевіряли технологічний процес, обладнання, приміщення для зберігання сировини.
«Один із найважливіших критеріїв у сертифікації кашруту — це дуже високий рівень чистоти на виробництві, а точніше — чистота будь-якого місця та обладнання, з якими стикатиметься кошерна продукція», — говориться в повідомленні.