Індустрія міжнародної торгівлі та логістики на протязі довгого часу страждає від проблеми незатребуваних і кинутих контейнерів з вантажем в морських портах по всьому світу, пише agronews.ua.
Найчастіше – це вантажі, які з тієї чи іншої причини не змогли пройти імпортну очищення і так і залишилися в порту прибуття, кинутими і забутими. Причин, за якими будь-який вантаж може застрягти в порту, багато. З основного – це фінансові проблеми імпортера і нездатність виконати свої зобов’язання, закінчення терміну ліцензії на ввезення, несумлінність покупця, зміни в законодавчому полі, фінансові та епідеміологічні кризи, і багато іншого.
Засновники американського стартапу B2B Discount мають багаторічний досвід в даній області. Справитися з проблемою вони вирішили шляхом створення спеціалізованої платформи-маркетплейса для оперативного продажу незатребуваних вантажів.
По суті, єдине, що можна зробити з незатребуваним вантажем сьогодні, крім утилізації, – це перепродати його іншим клієнтам. Зазвичай вантажовідправник, який потрапив в настільки неприємну ситуацію, змушений стрімголов шукати нового покупця. Час в даному випадку грає проти нього: товар простоює, демередж в порту капає і може досягти колосальної суми. Іноді вартість витрат перевищує вартість самого товару, а репутація власника подібного вантажу руйнується блискавично. Він може виявитися в чорному списку морських ліній, експедиторів та інших учасників логістичного ланцюжка і залишитися там назавжди.
Такому продавцеві з відмовним вантажем на руках B2B Discount буде максимально корисний.
✅ Також платформа B2B Discount знадобиться імпортерам і трейдерам, зацікавленим в придбанні певних вантажів за цінами або нижче за ринок, або зовсім за безцінь. Продавець відмовного вантажу зазвичай змушений значно знижувати ціну, щоб швидко продати товар, уникнувши повної втрати майна. Ситуація зазвичай критична і буде тільки посилюватися з часу, що дозволяє покупцеві зробити вигідну угоду.
Бізнес-модель проекту проста – це організація прямого контакту продавця і покупця подібного вантажу. У разі необхідності, користувачі платформи отримують юридичну та інформаційну підтримку. Пізніше в проект планують впровадити і інші інструменти торгівлі і пошуку контрагентів для бізнесу.
Сьогодні команда стартапу веде активну роботу по залученню користувачів і популяризації проекту серед трейдерів. Також активно налагоджується співпраця з іншими важливими учасника ринку – транспортними лініями, експедиторськими компаніями, морськими портами і локальними регуляторами, а також торговими палатами і різними асоціаціями.
Команда проекту впевнена, що необхідно об’єднати індустрію навколо однієї великої проблеми, створивши згуртоване співтовариство. Учасники ринку повинні знаходитися в єдиному інформаційному полі і активно реагувати на ситуацію, що в підсумку піде на користь всій індустрії. Тільки так вийде відмовитися від неекологічної і дорогої процедури по утилізації вантажу.
Діджіталізація сфери вантажоперевезень і вихід на ринок B2B Discount – не тільки рішення багаторічної проблеми незатребуваних вантажів, але і в цілому значуща подія для розвитку глобальної судноплавної галузі.