НОВИНИ

В Україні значно зріс попит на запакований товар

15.03.2020 12:02
1563891360_4c63eb4fa1d46f833ae845568d8ce713f6b475d0


Українці почали змітати з полиць магазинів упаковані овочі та фрукти. Аналогічна ситуація в Євросоюзі. Споживачі надають перевагу упакованому товару, а не ваговому, бо бояться коронавірусу. Про це пише East-fruit.

Постачальники Євросоюзу шукають резерви для упаковування овочів та фруктів. Попит на запакований товар значно зріс через коронавірус. У перший день карантину в Україні була та ж сама ситуація – споживачі активно купували запакований товар.

Як вважають представники роздрібних мереж, люди не беруть вагову продукцію через побоювання заразитися коронавірусом, адже до овочів та фруктів могли торкатися – можливо, й носії вірусу.

За даними аналітиків, якщо в ЄС картоплю та овочі майже завжди продають в упаковці, то в Україні в основному збувають вагову продукцію. Причина – велика різниця в ціні вагового та упакованого товару. Яблука, банани та інші фрукти в Україні теж в основному продаються без упаковок.

Експерти прогнозують, що через зростання попиту на упаковану продукцію – українські компанії з продажу обладнання для упаковування товару можуть збільшити продажі.


Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: