НОВИНИ

В Україні запустили акцію «Стоп-перевантаження» на дорогах

19.02.2020 09:04
maxresdefault


В Україні запустили акцію «Стоп-перевантаження!» і закликають перевізників приєднатися до неї. Спільнота зернових перевізників вважає, що неефективний габаритно-ваговий контроль (ГВК) руйнує дороги, знищує чесну конкуренцію в сфері перевезень і не дає їй розвиватися. Про це пише infoindustria.com.ua.

Акція націлена на те, щоб проінформувати суспільство про дійсні причини і наслідки неефективного ГВК в Україні.

За словами спільноти, всі звикли звинувачувати перевізників зерна в ситуації на дорогах. Однак мало хто помічає, що найбільше в такій ситуації втрачають саме зерновози. Відсутність єдиних правил у сфері дуже розбалансує ціноутворення і підштовхує до демпінгу. Це тягне за собою збільшення тіньового ринку і ризиків, пов’язаних з перевезеннями.

«Часто доводиться чути звинувачення зернових перевізників як єдиної причини руйнування доріг в Україні. Незважаючи на те, що в галузі перевезень зерна є велика кількість перевізників, які не гребують перевантажити, аби знизити собівартість і перебити ціну на замовлення, все ж хочеться стати на захист зернових перевізників. Серед них є чимало чесних підприємців, які самостійно включаються в контроль і поширюють культуру ведення чесного бізнес », — зазначив керівник сервісу Zernovoz.ua Олександр Мащенко.

У суспільстві зернових перевізників вважають, що в збереженні перевантажень зацікавлені тільки корумповані чиновники контролюючих органів.

На думку учасників ринку, ситуацію в короткі терміни при мінімальних витратах може змінити такий комплекс дій:

– ввести тристоронню відповідальність за перевантаження, коли підприємства, які можуть зважувати при відправці і прийманні, несуть таку ж відповідальність, як і перевізники; залучити контроль

-ТТН на митниці, через яку проходять всі експортні партії; передбачити законодавчо умови для перевезення різних норм вантажів для автотранспорту різної комплектації і з різною кількістю осей.

«Ще не доводилося зустріти перевізників, які були б проти єдиних правил і розширення чесної конкуренції, що дала б можливість адекватно планувати економіку свого бізнесу і оновлювати автопарк. Детінізація ринку перевезень і установка прибуткових тарифів дозволить в наступні роки значно збільшити обсяги транспортування і в тому числі і виробництва, і експорту зернових і олійних культур », — додав Олександр Мащенко.



Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: