До кінця квітня в українських магазинах з’явиться соняшникова олія під новою торговою маркою. Це буде продукт Державної продовольчо-зернової корпорації, яка виступить в новій ролі, пише ubr.
До цього часу вона займалася закупівлею сировини у аграріїв, її зберіганням та гуртовим перепродажем, а тепер візьметься за переробку і роздрібний продаж – в торгових точках. ДПЗКУ продаватиме олію 1-літровими і 5-літровими пляшками.
На першому етапі нову олію продаватимуть тільки на внутрішньому ринку, проте з часом корпорація розраховує налагодити його експорт.
На держпідприємстві впевнені, що у них все вийде, завдяки членству в Федерації асоціації торгівлі олійними культурами, насінням та жирами (FOSFA), яка сприяє розвитку торгівлі сировинними товарами.