НОВИНИ

В Україні ринок вафель зріс на понад 12%

10.01.2021 07:02
3-1FF4152J4I5

Широкий асортимент і невисока вартість вафельних кондитерських виробів робить їх доступними споживачам з будь-яким рівнем доходу. За 9 місяців 2020 року виробництво вафель в Україні зросло на 12,9%. У порівнянні з аналогічним періодом 2019 року. Про це повідомляють аналітики компанії Pro-Consulting, пише agronews.ua.

За їх словами, найактивніше купують вафлі пенсіонери і жінки середнього віку, які купують їх не тільки для себе, але і для інших членів сім’ї, зокрема дітям для перекусу в школі.

«Рівень конкуренції на ринку вафель в Україні досить високий і має тенденцію до підвищення. Незважаючи на те, що продукція вітчизняного виробництва в 2019 році займала 92,2% обсягу ринку, тиск з боку імпорту підвищується. Імпортні вафлі часто відрізняються більш високою якістю, є новими і оригінальними, чим і  привертають інтерес українських покупців», – попереджають аналітики.

Споживчий аналіз ринку вафель в Україні показує переважання наступних пріоритетів при виборі досліджуваного виду продукції в торгових точках: свіжість, склад та ціна.

Разом з тим, на ринку вафель в Україні існують ще незаповнені ніші, на які варто звернути увагу виробникам. До таких ніш належить продукція для категорій людей з діабетом, а також з непереносимістю глютену і лактози.


Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: