Юридична фірма AVELLUM з’ясувала, наскільки корона-криза впливає на настрої бізнесу купувати або продавати активи або компанії в найближчі 6-12 місяців. Так, в червні 2020 року компанія провела онлайн-опитування, в якому взяли участь 56 власників бізнесу, топ-менеджерів і керівників юридичних відділів українських і міжнародних компаній, інформує пресслужба AVELLUM. Про це повідомляє apk-inform, пише agronews.ua.
За результатами дослідження AVELLUM, майже 30% компаній планують продавати бізнес або активи в найближчі 6-12 місяців. При цьому лише кожна п’ята компанія планує це робити через кризу. Це вказує на те, що більшість великих українських компаній успішно витримали економічну криза, пов’язану з COVID-19.
З компаній на продаж більше 60% готові до дисконту в ціні. Однак в майбутньому продавці можуть підвищити ціни на об’єкти продажу, оскільки сьогодні кількість потенційних покупців істотно перевищує пропозицію.
Кількість потенційних покупців – 50%, і майже всі очікують дисконт в ціні, адже в першу чергу будуть продаватися саме слабкі бізнеси. При цьому більше 40% покупців зацікавилися такою покупкою саме в зв’язку з корона-кризою. Це означає, що значна частина компаній має опортуністичні настрої і вірить в підйом української економіки.
Більше 60% потенційних покупців не змінили намірів придбати активи в Україні. Вони продовжують вірити в привабливість ринку України і бачать прибуток в розширенні своєї частки на ринку. У той же час майже 40% потенційних покупців, навпаки, відмовилися від своїх планів придбання через корона-кризи.
«Зі стабілізацією економіки такі покупці швидко повернуться на ринок і спровокують підвищення цін на активи, які продаються. Як наслідок, в найближчі 6-12 місяців можна очікувати дисконтування цін на активи, але пізніше ціни на них знову підуть вгору, якщо не буде наступної кризи», – коментує Микола Стеценко, керуючий партнер AVELLUM.