НОВИНИ

Фермерів з ринку домашніх яєць можуть видавити агрохолдінги

12.02.2020 11:32
яйця1-800x445

Виробник яйця і яєчних продуктів «Овостар Юніон» розпочав продаж яєць ТМ «Ясенсвіт» з позначкою «Вільний вигул». Компанія стала першою серед великих українських виробників, хто пропонує таку продукцію. Про це повідомляє пресслужба компанії, пише Agravery.com.

За інформацією, до цього яйце птиці вільного вигулу можна було придбати лише у невеликих фермерських господарств. Пташник вільного вигулу, перевірений і схвалений Держпродспоживслужбою України, розташований на Васильківському виробничому майданчику компанії в с. Крушинка Васильківського району Київської області.

Відповідно до світових стандартів, яйця птиці вільного вигулу маркуються кодом «1» або free range (на відміну від «2» — утримання у вольєрах, «3» — утримання у клітках).

Тенденція до переходу на промислове яйце від утримуваних поза клітками курей стає поширеною по всьому світу. Виробники продуктів харчування і рітейлери у Європі повідомляють про намір перейти на таке яйце.

У 2018 році тільки 50,4% європейських несучок утримувалися у клітках, тоді як 28,5% — у вольєрах, а 15,7% мали вільний вигул (дані Commission Implementing Regulation EU).

«Птиця на вільному вигулі потребує більше не лише простору, а й корму, уваги до біобезпеки, догляду. Так збільшується обсяг ручної праці на виробництві, а це означає, що собівартість продукції і, відповідно, ціна на полицях зростає. При цьому споживачі усього світу активно підтримують природне утримання птиці, купуючи продукцію з маркуванням Free Range», — розповідає директор з виробництва «Овостар Юніон» Віталій Ворон.

Довідка. «Овостар Юніон» — вертикально інтегрована публічна холдингова компанія. У 2019 році на її птахофабриках було зібрано 1,59 млрд яєць, а поголів’я курей-несучок становило 6,7 млн. З 2011 року акції «Овостар Юніон» котируються на Варшавській фондовій біржі.


Перегляди: 3
Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: