В Україні зросла чисельність кав’ярень. Цей ринок в Україні представлений невеликою кількістю великих гравців і великою кількістю дрібних операторів, які відкривають свої мобільні кав’ярні в місцях з високою прохідністю. Про це повідомляє agronews.ua.
За даними аналітиків Poster, американо — залишається найпопулярнішим напоєм гостей традиційних кав’ярень. Далі йдуть лате, капучино та еспресо. В кінці п’ятірки найбільш улюблених кавових напоїв — модні флет вайт і раф, проте їх обирають майже у 18 разів рідше, ніж американо.
У кав’ярнях третьої хвилі перевагу віддають лате, капучино, еспресо, фільтр-каві, флет вайту і рафу. Американо не увійшов до топ-продажів.
У всіх кав’ярнях чай продається у 39 разів рідше, ніж кава.
Ресторанний експерт Ольга Насонова каже, що у 2018 році лише в Києві відкрилося 42 кав’ярні без урахування точок з продажу кави — більше, ніж рибних і м’ясних закладів разом узятих, повідомляє epravda.
З 2017- 2018 років надзвичайно популярним став формат “кава на винос”. У країні відкрилося багато точок, які продають каву лише у такому форматі. Цей бум можна пояснити невеликими інвестиціями і зростанням споживання кави загалом.
Даний формат став популярним і в мережевих та незалежних закладах. У кав’ярнях із середнім чеком 50 гривень 30% продажів кави було “на винос”, йдеться у повідомленні.
Більше про те, як в Україні змінюється культура споживання кави та які ніші найбільш прибуткові читайте у матеріалі АгроНьюс.