НОВИНИ

В Україні названо ТОП-6 компаній річкових перевізників

09.09.2020 07:32
shZ1598906728dIF


За останні роки флот, що експлуатується на річках України суттєво підріс і окрім відомих широкому загалу таких потужних операторів як «Укррічфлот» та «Нібулон» з’явилися й нові інвестори. Про це повідомляє agrologistyka, пише agronews.ua.

Одним з найбільших власників річкового флоту, який працює на наших водних артеріях, є “Укррічфлот”. За даними самої судоходної компанії, сумарний дедвейт річкового флоту складає 170 тис. тонн, і щороку він здатен перевозити 2,5 млн. тонн вантажів.

При цьому сумарний дедвейт флоту річка-море складає 80 тис. тонн, що дозволяє перевезти за рік близько 1,9 млн. тонн. Загалом це близько 140 плавзасобів, проте, окрім власне суховантажів, буксирів та барж є багато одиниць службово-допоміжного флоту, плавкранів.

Необхідно відзначити, що не увесь річковий флот УРФ працює на внутрішніх водних шляхах – частина задіяна на Дунаї. Хоча, скажімо, п’ять барж проекту “Європа-М” з люковими закриттями були побудовані протягом 2005-2008 років для роботи саме на цій водній артерії, але їх стали використовувати не лише там, але й на Дніпрі. Працювали вони і у акваторії Миколаївського річкового порту для доставки вантажів на судна, які відправлялися у закордонні рейси.

“Нібулон” є визнаним лідером у перевезенні зернових вантажів внутрішніми водними шляхами України. Компанія будує флот на власному суднобудівному заводі у Миколаєві і сьогодні він налічує вже 77 одиниць загальним дедвейтом понад 150 тис. тонн. Зараз це 43 одиниці несамохідного вантажного флоту та 21 буксир. Інші одиниці – це самохідний перевантажувач, один самохідний та два несамохідних плавкрани, земснаряди тощо.

У 2019 році “Нібулон” розпочав будувати серію з чотирьох барж-майданчиків для перевезення генеральних вантажів, контейнерів, автомобільної техніки та інших нестандартних та негабаритних вантажів. Наразі вже побудовано і експлуатується три баржі проекту В-1500.

“Грейн-Трансшипмент” – молода компанія, яка стрімко розвивається і будує власний річковий/морський флот. Вона розпочала діяльність в 2017 році і в даний час має у власності п’ятнадцять одиниць флоту.

Це чотири буксири (БТ-418, “Алий”, PLUTUS і ZEUS) і вісім барж вантажопідйомністю від 1000 до 2300 тонн.

Серію барж почали будувати в 2019 році на підприємстві “Дунайсудосервіс”. Згідно з проектом, там стикують два ліхтера і роблять вставку проміжної секції вантажного трюму. У серпні цього року після того, як була добудована баржа Grain-5, відбулася закладка наступної баржі проекту. Всього серія має складатися з восьми одиниць.

United Barge Company наразі єдина в Україні компанія, яка перевозить у каботажі олію. До того ж, ЮБК радує сектор агрологістики принципово новими для України операціями.

“Цього року UBC першою в Україні здійснила довантаження соняшникової олії з баржі на морський танкер на зовнішньому рейді Миколаївського порту (операція Ship-to-Ship) та здійснила операцію, коли морський танкер був повністю завантажений соняшниковою олією з барж без використання наземної інфраструктури”, – розповідає в коментарі сайту agrologistyka.in.ua директор компанії Костянтин Ромашко.

Власники “Світловодського річкового терміналу”, який входить до складу групи компаній “УкрАгроКом” і “Гермес-Трейдинг” холдингу “АгроВіста”, розуміли важливість оперування власним флотом давно.

За оцінками компанії, власний флот, який почав роботу в 2019 році, дозволяє щорічно перевозити близько 150 тис. тон зерна.

“АгроВіста” заклала на ізмаїльському “Дунайсудосервісі” найбільшу в Україні баржу, D-6000, яка здатна одночасно перевозити 6000 тонн зерна.

“Аскет-Шипінг” має у власності два суховантажі річка-море, проте, вони наразі знаходяться у оперуванні іншої компанії. Натомість минулого року “Аскет-Шипінг” узяв у оперування дві баржі вантажомісткістю по 4 тис. тонн.

Ці баржі дозволять забезпечити компанії доставку зернових вантажів на рейдову перевалку (Банка Трутаева, Одеса та Чорноморськ) з річкових терміналів “Аскет-Шипінгу” у Дніпрі та Запоріжжі. Обидві баржі пройшли ремонт “Миколаївському суднобудівному заводі “Океан” і цього сезону мають розпочати роботу.


Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: