На прилавках України можна знайти продукцію з надписами “еко”, “біо”, “натуральний” та їх похідними. Але частіше за все ця продукція не має ніякого відношення до органічної і є лише маркетинговим ходом. Тому спочатку розберемось, що ж таке органічна продукція, розповідає фермерка з Яготина Юлія Ворощук у Фейсбук. Про це повідомляє agronews.ua.
⠀
Органічна продукція – це продукція, яка вирощена відповідно до правил органічного виробництва та сертифікована.
⠀
Для її розпізнавання треба лише звернути увагу на маркування на упаковці, де повинно бути зазначено:
– надпис “Органічний” і назва самого продукту: “Органічне молоко”, “Органічна ковбаса” і т.д.;
– “євролисток”;
– акронім під цим “листком”, який складається с кодового номеру органу контролю та країни походження сировини.
Увага! “Євролисток” без акроніму не є показником органічної продукції.
⠀
Чи можна довіряти цьому маркуванню, адже “листок” можуть надрукувати всі?
⠀
“Євролисток” можна використовувати тільки після перевірки органом сертифікації процесу органічного виробницва, яка відбувається раз на рік. Якщо виробник не проходить цю перевірку, продукція продається як звичайна, а не органічна, тому “листка” на упаковці вже не буде.
⠀
На фотографіях наведено приклад правильного маркування органічної продукції, на яке треба орієнтуватися при її виборі.