НОВИНИ

В Україні на ринку індичого м’яса відсутня конкуренція

07.01.2020 10:02
ccb78971802816f856939e92b5e3b906


В Україні все ще низька культура споживання індичого м’яса, проте з кожним роком індичатина набуватиме більшої популярності. У цьому переконаний Ігор Трепаченко, власник ПП «Трепаченко», яке спеціалізується на індиківництві, пише журнал «Наше птахівництво» .

Він наголосив, що ніша індичатини в країні все ще не заповнена. «І найближчим часом, я вважаю, не заповниться, бо цей бізнес потребує великих інвестицій і трудовитрат, – додав Ігор Трепаченко. – Він досить ризикований і складний. Нині навряд чи хто захоче інвестувати сюди дорогі кредитні кошти».

Значна частина індиківничих господарств – це закордонні інвестиції, зауважив він. «Сьогодні закордонний інвестор не вкладатиме кошти у цей бізнес – у нас він досить не захищений», – пояснив підприємець.

За словами Ігоря Трепаченка, на індиківничому ринку не так багато гравців, тому вони не конкурують між собою. «Кожен працює у своїх регіонах, і боротьба переважно спрямована на зменшення собівартості продукції, яку виробляємо, і це на тлі постійного зростання витрат на опалення, корми, заробітні плати тощо», – зазначив він.

В індиківництві існує яскраво виражена сезонність. «Основний пік реалізації індичатини припадає на новорічні свята, після яких настає тривалий спад аж до Великодня. Після нього знову спад – і так раз за разом», – розповів Ігор Трепаченко.



Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: