Популяризація здорового харчування принесла свої плоди. На сьогодня, виробництво еко-продуктів – найбільш динамічна галузь агровиробництва України. Про це пише сайт Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва.
Читай нас також у Viber та Telegram.
Якщо в 2008 році перші українські товари з позначкою «органічні» з’явилися в єдиній мережі магазинів, і обсяги продажів оцінювалися кілограмами, то сьогодні на прилавках більше 1000 найменувань сертифікованих харчових продуктів. Та галузь залишається експортно-орієнтованою.
Внутрішній ринок у сфері органіки розвивається повільніше, ніж хотілося. Вперше його обсяг оцінили в 2018 році, вийшовши на цифру 590 млн грн. Український споживач найкращим чином відгукнувся на молочну продукцію, частка якої зайняла близько половини всього ринку – 345 млн грн.
Органічні овочі та фрукти також потрапили до лідерів локального споживання – цей ринок оцінюється в 20 млн грн.