З 19 квітня у Миколаєві буде діяти заборона на проїзд великовантажного транспорту вагою понад 20 тонн по південнобузькому (Варварівський) мосту. Таке рішення прийняв виконавчий комітет Миколаївської міської ради на засіданні в п’ятницю, 22 березня. Але представники підприємств не згодні з планами влади, оскільки це буде ударом по бізнесу. Вони вважають, що має бути альтернатива з об’їздом НЕ через Вознесенськ, і що з забороною потрібно почекати. Пише «Мой город».
Читай нас також у Viber та Telegram.
Так, представник Миколаївського ЗЗБВ Світлана Бойко зазначила, що рішення тягне за собою великі наслідки. Вона не заперечувала, що міст знаходиться в аварійному стані, але вважала, що повинен бути економічно обґрунтований варіант об’їзду для транспорту.
«Заборонити можна в будь-який момент. А далі що? Як працюватимуть промислові підприємства? Так як є встановлена законом норма авто з вантажем. Добре, це велике навантаження на міст, але немає на даний час ні переправи, ні понтону. Ніякого виходу. І ви усі розумієте, що їздити через Вознесенськ на Одесу не буде ніхто. Це дуже великі витрати і, вибачте, там міст також в аварійному стані і дуже погана дорога», – зазначила представник заводу.
На її думку, як варіант потрібно відстрочити рішення до установки переправи або розгортати тільки транзитний транспорт, а давати добро місцевому.
Мер міста Олександр Сінкевич зауважив, що міст не просто аварійний, але і не працездатний. Тому люди наражають себе на небезпеку, коли їдуть по ньому. Фури ж ігнорують знаки про заборону руху авто масою понад 20 тонн і інтервали не менше 70 м. Тягнути з прийняттям рішення не можна, так як міст може завалитися.
Член виконкому, депутат Миколаївської облради Юрій Кормишкін підтримав заборону руху вантажівок. При цьому він зазначив, що також є підприємцем, але розуміє, якщо рішення не прийняти зараз, наслідки будуть ще гірше.
«Будучи депутатом, членом виконкому і живучи в місті Миколаєві треба розуміти, що, не дай Бог, впаде міст, у нас сьогодні є один госпітальний округ – Очаківський, Миколаївський, Березанський райони – люди не зможуть їздити ні в лікарню, ні в місто, якщо мосту не буде взагалі. У Миколаївській обласній раді є дві комісії. Перша комісія – це комісія обласної ради з питань аграрної політики, земельних відносин та соціального розвитку села, де представлені 10 аграріїв з Миколаївської області, які возять свою продукцію в порти, в тому числі і на Одесу через цей міст. Але 1 березня 2019 було прийнято рішення рекомендувати і облдержадміністрації, і Миколаївській міській раді, Службі автомобільних доріг в Миколаївській області провести нараду і закрити проїзд транспорту понад 20 тонн. Тобто обласна рада, комісія АПК і комісія підприємництва та транспорту також прийняла таке рішення, де звернулася до міськради з обмеженням. Ми як підприємці розуміємо, що це будуть втрати, але втрати будуть, коли ми взагалі залишимося без моста», – зазначив Кормишкін.