НОВИНИ

В «Інтерпайпі» розповіли, як визначили реальний потенціал ринку ЄС для зростання

07.10.2025 20:16
В «Інтерпайпі» розповіли, як визначили реальний потенціал ринку ЄС для зростання

Українська промислова компанія «Інтерпайп» має прогрес на європейському ринку завдяки активізації R&D та запуску у виробництво нових трубних продуктів.

Читай нас також у Viber та Telegram.

Про це під час форуму «Крізь терни до ЄС», організованого виданням «Українська правда», повідомила GR-директорка компанії Наталія Сидорук. 

За її словами, компанія працює на європейському ринку вже майже чверть століття, але за час повномасштабного вторгнення РФ він став для групи ринком розвитку. У Європі багато різних ніш та унікальних клієнтських запитів, водночас, стандарти та вимоги є дуже високими. Аби їм відповідати, «Інтерпайп» активізував R&D, опанував та запустив у виробництво вже більш ніж 250 нових трубних продуктів саме для європейських споживачів.

Наталія Сидорук зауважила, що це дало результати. Упродовж останніх років «Інтерпайп» зміг зайти у низку вузьких сегментів постачання (труби для виробництва осей автофур,  видобутку солі на італійських родовищах, труби для реконструкції високогірного курорту у Швейцарських Альпах)

Окрім того, компанія розробила для клієнта у Словаччині спеціалізовані мікропалі для реконструкції залізничного мосту – традиційні рішення у цьому випадку не дозволяли особливості ґрунту.

«За ці роки «Інтерпайп» став надійним партнером для європейців, вони вже бачать в нас європейську компанію, а не імпортера. До того ж наша компанія має досить низькі викиди CO2 на тонну виробленої труби, аніж багато інших виробників. Це win-win ситуація для обох сторін, ми в жодному разі не конкурент, а партнер Євросоюзу», – констатувала Наталія Сидорук.

Перегляди: 79


Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: