НОВИНИ

Укрзалізниця не готова до перевезення прогнозованих 100 млн тонн зернових

28.02.2019 09:25

Головна проблема — дефіцит тяги. За словами директора з економіки та фінансів «Укрзалізниці» Андрія Рязанцева, за рахунок збільшення ефективності, «Укрзалізниця» зможе наростити перевезення на 5-10%, однак цього недостатньо, щоб забезпечити зростаючі потреби зерновиків та інших учасників народного господарства. Головна проблема — дефіцит тяги. Тяговий склад сьогодні зношений на 94%. Про це повідомляє УкрАгроКонсалт.

«В минулому році ми купили 30 локомотивів General Electric. Але на сьогодні джерело фінансування під цю програму закінчилося, хоча нам потрібно ще близько 270 тепловозів і до 300 електровозів», — сказав директор з економіки та фінансів« Укрзалізниці».

Андрій Рязанцев зазначив, що нові локомотиви в 2-3 рази економічніше, ніж старі. Вони на 26% споживають менше пального.

«Це мінус 2,6 млрд грн на пальне, які можуть бути спрямовані на оновлення тягового складу, — підкреслив Андрій Рязанцев. — Зараз стоїть велике питання — чи будуть знайдені гроші для фінансування програми оновлення тягового складу, або ми і далі будемо його латати, але тоді ми будемо возити таку ж кількість зернових, яку і возили ».

Він підкреслив, що без збільшення кількості нових локомотивів неможливо домогтися нового якісного результату. А на їх придбання необхідно $1,65 млрд.

«Ще якийсь час ми зможемо перевозити по 3-4 млн т на місяць, але і ці показники з кожним роком буде виконувати все важче, тому що в короткій перспективі їздити не буде на чому. Рішення наших проблем лежить в двох площинах, це позики, які ми шукаємо на зовнішньому ринку, і другий варіант — це приватний капітал, який увійде, в тому числі і в приватну тягу, подивимося, наскільки він дасть можливість вирішити ці проблеми. Третій варіант — це прийняття економічно обґрунтованого тарифу. Ми на сьогоднішній день маємо недооцінений тариф. Я вважаю, що сьогоднішня інфраструктурна частина, виходячи з тих калькуляцій, які нами зроблені, повинна бути на 3-3,5 рази більше», — пояснив Андрій Рязанцев.

Будь-які індексації тарифів представник УЗ обіцяє перетворювати в певну кількість локомотивів.


Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: