НОВИНИ

Укрзалізниця знизить вартість перевезення зерна для аграріїв: деталі

15.02.2023 07:16
zernovozy

УЗ має намір зробити більш конкурентними на ринку використання вагонів, адже частка зерна, що перевозиться вагонами державної компанії становить лише приблизно 22-25%. Про це повідомляє landlord.ua, пише agronews.ua.

АТ “Укрзалізниця” запровадило низку заходів щодо здешевлення перевезення зерна залізничним транспортом по території України, розповів заступник директора Департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов.

Зараз загальна вартість перевезення зерна у вагонах на відстань 655-710 км складає: в напрямку портів — $32,3 на 1 т, в напрямку західних переходів — $52,2 на 1 т.

В УЗ запровадили наступні кроки для підтримки аграріїв:

  • Змінила технології розрахунку швидкостей руху вагонів у бік портів — цей захід збільшив розрахункову швидкість руху зерновозів з 124 км/добу до 134/206 км на добу, що фактично знизило вартість використання зерновозів УЗ на $3,7/т при маршрутних відправках та $2,4/т при повагонних відправленнях.
  • УЗ запропонувала власні вагони для перевезення зерна по більш конкурентній/низькій вартості — для цього залізниця впроваджує низку нових видів аукціонів з продажу вагонів для перевезення зерна (наразі усі вагони для перевезення зерна Укрзалізниця реалізує через відкриті аукціони на ЄТС Прозорро.Продажі).
  • УЗ запропонувала на голландські аукціони напіввагони (ПВ) для перевезення зерна за можливою мінімальною ставкою — 812 грн/добу (діюча ставка 1400 грн/добу) — здешевлення напіввагона на 42%.
  • Запропонувала на голландські аукціони зерновози (ЗРВ) для перевезення зерна на відстань до 300 км (у напрямку морських портів та внутрішні перевезення) за можливою мінімально ставкою — 516 грн/добу (діюча мінімально можлива ставка — 2795 грн/доба) — здешевлення зерновоза у 5,4 раза. Мета — конкурувати з автотранспортом за обсяги перевезення зерна на відстань до 300 км.
  • УЗ запропонувала на голландські аукціонини зерновози ( ЗРВ) для перевезення зерна у бік західних переходів/внутрішнє перевезення за можливою мінімальною ставкою торгів до 1806 грн/доба (діюча мінімально можлива ставка -2795 грн/доба) — здешевлення зерновоза на — 35,4%. Мета — здешевлення перевезення зерна в напрямку західних прикордонних переходів.

Зазначені заходи роблять вагони АТ більш конкурентними на ринку використання вагонів адже частка зерна, що перевозиться вагонами державної компанії становить лише приблизно 22-25%,— зазначив Ткачов.

Своєю чергою агровиробники отримають вагони залізниці за меншу вартість, що скоротить загальні логістичні витрати при експорті зерна.



Перегляди: 3
Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: