“Укрзалізниця” має вирішити в першу чергу проблему нестачі локомотивів, а не списувати придатні до експлуатації вагони та закуповувати нові. Про це повідомляє президент Української аграрної конфедерації Леоніда Козаченка, пише agronews.ua.
“Дуже великі проблеми. Вони пов’язані з дефіцитом тяги. Тобто, немає локомотивів. І це та сама проблема, яка була ще 4 роки тому з вагонами, коли не можна було мати приватні вагони, це тільки повинні були державні, дефіцит яких був великий”, – розповів Козаченко.
На його думку, якщо зараз УЗ ухвалить рішення про списання понад 50 тис. залізничних вагонів за віком, це призведе до великих проблем на ринку перевезень, адже закупити таку ж кількість нових вагонів на заміну списаним коштів у компанії немає. Експерт вважає, що виходом з ситуації має бути допуск приватної тяги на залізницю, що створить конкуренцію на ринку перевезень та підвищить ефективність роботи залізниці.
“На жаль, категорично відмовляється “Укрзалізниця” дозволити мати приватну тягу”, – констатував Козаченко.
Нагадаємо, що В Україні очікується дефіцит часнику.