НОВИНИ

Українців приваблюють екстравагантні алкогольні напої

25.12.2019 14:14
32-5


На алкогольному ринку України, окрім традиційних напоїв, сьогодні можна зустріти досить екстравагантний товар. Наприклад, один з вітчизняних лікеро-горілчаних заводів випускає чорну горілку, а з-за кордону в Україну везуть синє вино. Експерти кажуть, що це маркетингові ходи, які, як показує практика, подобаються українцям, передає УНН.

Так, за словами експерта алкогольного ринку Ігоря Товкача, незвичний алкоголь – нішева продукція, але вона привертає увагу споживачів.

“Це такий підхід, передусім, пов’язаний з маркетинговою активністю, яка відповідає бажанням людей спробувати щось нове і незвичайне. Ніколи, наприклад, не куштували, не бачили чорної горілки – а тут вона доступна для покупки, чому б і не спробувати.

Такі напої – вони, як правило, нішеві, мають нішеве значення, яке відрізняє продукт від тотожних категорій. Тобто, це така певна різниця, за допомогою якої просувається напій: “у всіх біла горілка, а спробуйте чорну”. І дійсно, є багато людей, які хочуть спробувати новинку, тим більше на свята, щось оригінальне і незвичайне поставити на стіл. І до речі, не тільки у свята – напій відрізняється від інших, і це приваблює”, – вважає він.

Товкач каже, що є різні маркетингові стратегії впливу на споживчі переваги.

“І коли у тебе все однакове, то маркетологи, реагуючи на потреби покупця, придумують щось новеньке. Потрібно вносити елемент новизни у звичний для споживача ринок і давати вибір. Як ще змінити горілку? Зробити її без спирту? Це вже буде не горілка, а ось така новинка – вона безумовно приверне увагу”, – прокоментував він.


Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: