НОВИНИ

Українська кондитерка є недооціненою за своїм експортним потенціалом

22.01.2019 13:15

Продукція українських кондитерів є одним з найнедооцінених, з точки зору свого експортного потенціалу, вітчизняним товаром. Про це заявив економіст інвестиційного департаменту Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Андрій Ярмак під час тренінгу “SWEET TRADE: Як успішно експортувати солодощі, фрукти, ягоди та горіхи з України до Близького Сходу», пише ukrainefood.org.

Як зазначив Андрій Ярмак під час тренінгу, сьогодні українські підприємства працюють подекуди на половину власної потужності через те, що досі не змогли знайти для себе повноцінну заміну втраченому російському ринку.

Натомість, за його інформацією, обсяг щорічного імпорту цукру, меду та кондитерських виробів, а також – овочів, фруктів, ягід, горіхів та продуктів їх переробки  країнами так званого регіону MENA (Близький Схід та ОАЕ) становить  $25 мільярдів доларів і з стрімкою динамікою зростання.

“В цих країнах мешкають стабільні клієнти, які готові платити гідну ціну за якісну продукцію. Враховуючи логістичну близькість до України та те, що дані ринки на 80-90% залежать від імпорту продуктів харчування – це дуже перспективний ринок для експорту української продукції”,- повідомив Андрій Ярмак.

«Якщо взяти 4 основні компоненти кондитерської галузі, то три з них ми виробляємо в Україні. Мова йде про борошно, цукор та сухе молоко. Ми імпортуємо лише какао-боби.

І коли ми на полицях супермаркетів Малайзії нещодавно побачили українську продукцію, яка була дуже добре сприйнята місцевими споживачами через свою високу якість та порівняно невисоку ціну з конкурентами»,- повідомив економіст ФАО.

При цьому він зазначив, що цей приклад ще раз доводить, що українська кондитерка має величезний експортний потенціал у світі.


Перегляди: 2
Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: