НОВИНИ

Україна нарощує перевезення річковим флотом

11.03.2020 11:06
167934

Так, у 2018 році новим вантажем, який стали перевозити у каботажі річкові перевізники України, стали імпортні міндобрива. У 2019 році почалося перевезення у каботажі олії. Є тенденція до збільшення перевезень зернових вантажів, протягом цих двох років з’явилися нові гравці на ринку річкових перевезень. Пише infoindustria.

Аналітики компанії Food&Agri PR представили своє дослідження ринку. Зокрема. На річкових терміналах, розташованих вище Каховського шлюзу (згідно з даними, які агентство Food&Agri PR отримало від 20 терміналів) було у минулому році оброблено 7,9 млн. тонн вантажів. Основний драйвер зростання – агропродукція. Потужності зі зберігання зерна на р. Дніпрі минулого року збільшилися на 83 тис. тонн.

«Маючи дані від переважної більшості річкових терміналів, ми бачимо, що минулого року є декілька терміналів, які показали значне зростання перевалки. Так, найкращу динаміку показали Світловодський річковий термінал («Агровіста»), перевантажувальний термінал «Акварель», термінал «Перлина Дніпра» («Грейн Трансшипмент»), Київський річковий порт та термінал «Максігрейн», — зазначив аналітик Food&Agri Андрій Муравський.

Крім того, організатори «Річкового Форуму» оприлюднили першу десятку річкових терміналів України, які перевалили у 2019 році найбільші обсяги. Згідно даних Food&Agri, вона виглядає так:

Перевантажувальний термінал «Нібулон» в м.Миколаїв – 3,284 млн тонн.
Київський річковий порт – 2,2 млн тонн.
Запорізький річковий порт («Укррічфлот») – 1,6 млн. тонн
Миколаївський річковий порт («Укррічфлот») – 1,2 млн. тонн
Дніпропетровський річковий порт («Укррічфлот») – 1 млн. тонн
Херсонський річковий порт («Укррічфлот») – 600 тис. тонн
Філія «Вознесенська» («Нібулон») – 556,9 тис. тонн
Кременчуцький річковий порт – 487 тис. тонн
Філія «Козацька» («Нібулон») – 408,6 тис. тонн
«Максігрейн», м.Херсон – 354,4 тис. тонн


Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: