Високотехнологічні компанії і представники США продовжують лідирувати в рейтингу найдорожчих брендів світу в 2019 році, хоча в топ-20 зростає число китайських марок. Про це свідчать результати щорічного дослідження консалтингової фірми Brand Finance, передає Аgroinsider.
Трійка лідерів не змінилася з минулого року: перше місце — Amazon, вартість бренду якої збільшилася на 24,6%, до $187,9 млрд, друге — Apple (+ 5% і $153,6 млрд), третє — Google (+ 18%, $142,8 млрд).
Четверте місце також займає компанія з США — Microsoft, яка піднялася на цю позицію з 6-го рядка завдяки збільшенню вартості бренду більш ніж на 47%.
Південнокорейська Samsung, навпаки, опустилася з 4-го на 5-е місце, вона є єдиною компанією в топ-20, вартість бренду якої знизилася за рік (-1,1%).
Найдорожчим брендом серед банків світу володіє китайський Industrial & Commercial Bank of China (ICBC), що займає 8-е місце в загальному заліку з показником $79,8 млрд. Він же є лідером за вартістю бренду серед компаній КНР.
Серед європейських компаній найвище (13-е) місце за вартістю бренду займає німецький Mercedes-Benz. Більше у 20-ці європейських компаній немає, тоді як представників США в цілому 8 з 20, Китаю — 9. Сукупна вартість китайських брендів в рейтингу вперше перевищила $1 трлн.
Найбільший прогрес за рік продемонструвала iQiyi (“китайська Netflix”), покращивши вартість бренду на 326%, хоча і зайняла лише 483-е місце. Бренд Netflix за цей час подорожчав на 105%, його вартість відповідає 77-му місцю.
Найзначніше падіння зафіксовано для брендів JD.com, ABC, Dalian Wanda і Deutsche Bank.
Аграрні компанії в першу десятку найдорожчих за результатами 2018 року не потрапили.