НОВИНИ

У Києві відкрили Сільпо з унікальним дизайном

15.03.2020 18:06
88320770_3090709974273224_6201728227606528000_o

У Києві відкрили новий супермаркет Сільпо з унікальним дизайном, пов’язаним із калейдоскопом. Як повідомляє Асоціація рітейлерів, магазин площею 925 кв. м розташуваний у столичному ЖК Телескоп на вулиці Драгоманова, 10. Він розпочав роботу в кінці лютого і працює щоденно з 8:00 до 23:00. Повідомляє shotam.info.

Ще у XVIII столітті вчені помітили, що скла, поміщені в трубу з дзеркалами, відбиваючись у них, створюють чудові симетричні візерунки. Прилад перетворився спочатку на іграшку для розваг, а після мотиви калейдоскопних малюнків стали використовувати художники та декоратори.

Знайомство з візерунками починається із входу в супермаркет, де вже на фасаді розмістили екран із динамічним калейдоскопом. Окрім традиційних мотивів, гості побачать калейдоскопи з продуктів, які продаються в Сільпо. Фрукти, овочі, риба, м’ясні вироби, готові страви та навіть напої стали основою симетричних візерунків замість різнокольорових скелець і разом із підвішеними над стелею дзеркалами доповнюють торгову залу.

Над відділом риби можна помилуватися головним калейдоскопом із відеоорнаментами.

Із особливих зон у цьому супермаркеті — власна пекарня з незмінним гречаним багетом та свіжоспеченим хлібом, кулінарія із грилем на дровах, рибний відділ зі своїм копченням та продукцією власного засолу, Лавка традицій із продуктами маленьких господарств та кава власного обсмаження.

Для зручності купівлі в супермаркеті, окрім семи звичайних кас, працює шість кас самообслуговування.

Інтер’єрні експерименти

Нагадаємо, мережа супермаркетів Сільпо активно експериментує з інтер’єром торговельних залів. Більш як п’ять років тому рітейлер почав розробляти власний тематичний концептуальний дизайн для окремих супермаркетів, а в 2018 році поширив експеримент на всю мережу. Тепер кожен новий Сільпо має індивідуальне оформлення, крім того, діє програма оновлення дизайну й концепції вже наявних магазинів. Тож нині Cільпо — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину.

У мережі є супермаркети, зокрема, в таких стилях: Всесвіт Мавки, Ван Гог, Ямайка, музичний, стародавня друкарня, яхт-клуб або морський порт, азіатська культура, Дикий Захід, є магазин із написами клінгонською мовою (вигаданою мовою серіалу «Зоряний шлях») та рок-зірками тощо. В 2019 році три дизайнерські супермаркети Cільпо увійшли в Europe’s Finest Store 2019 – топ-25 найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine.


Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: