НОВИНИ

Оприлюднено прогноз споживання клітинного м’яса до 2030 року

13.04.2020 10:32
веган_бургер

Через 10 років культивоване клітинне м’ясо, що вирощується в чашці Петрі, стане широко поширеним продуктом, вважає Рада вегетаріанців Японії, повідомляє japantimes. Про це пише agronews.ua.

«Тільки 2,1 відсотка населення Японії є веганами в порівнянні з 5 відсотками з 30 мільйонів туристів, що відвідали країну в 2018 році», – говорить Юкі Ханью, засновник токійського стартапу IntegriCulture Inc., який збирається в наступному році вивести вирощену в лабораторії фуа-гра на елітний ресторанний ринок країни.

У 2019 року в країні було сформувано національну Раду вегетаріанців, що складається з політиків, представників пов’язаних з веганами груп і неполітичних організацій. З тих пір Рада внесла вклад в розмірі 2,7 млн ​​доларів в розвиток «клітинного сільського господарства» – тобто, у вирощування культивованого м’яса.

Культивоване м’ясо, подібне до того, що випускає IntegriCulture, виробляється з клітин, вирощених на культуральному середовищі – суміші води, солі, амінокислот, вітамінів, мінералів і поживних речовин, які клітини використовують в якості їжі.

Опитування 2019 року на тему «Чи згодні ви спробувати клітинне м’ясо?», Проведений Nissin Foods Holdings і Університетом Хіросакі, показав: тільки 6 відсотків респондентів відповіли «повністю згодні», 21 відсоток – «в деякій мірі згодні», а 44 відсотки опитаних відмовилися б від такої страви. 29 відсотків респондентів не змогли відповісти.

Тож ряд японських компаній інвестують в розвиток виробництва клітинного м’яса, наприклад, виробник яловичини Toriyama Chikusan Shokuhin, компанія-постачальник м’яса і морепродуктів Awano Food Group та інші.

Юкі Ханью з IntegriCulture також керує маркетинговим проєктом «Shojinmeat», в якому для підвищення прийнятності лабораторного м’яса для споживачів використовується пристрасть молоді до манги і аніме.

«Наскільки я знаю, кращий спосіб донести щось до покоління Z в Східній Азії, а їх 500 мільйонів, це аніме і манга, – розповідає Ханью. – Мова йде про те, щоб передати радість творчого біохакерства і творчого мислення».

Попри те, що на заходи приходять багато молодих любителів науки і шанувальники манги, в них також беруть участь урядовці з Японського агентства з науки і техніки (JST).

Після шести місяців спостереження за проєктом агентство JST виділило 20 мільйонів доларів на різні проєкти по клітинному м’ясу.

«Тільки невелика частина (фінансування) пішла в IntegriCulture, але найголовніше, що держава погодилася фінансувати цей напрямок, допомагаючи комерціалізувати науку», – каже Ханью.

Нагадаємо, стало відомо, чому зростає попит на рослинне молоко.


Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: