Більшість фермерів робить крок у невідоме, коли купують свій перший безпілотник. Окрім того, що покупці мають багато чому навчитися, вони також мають справу з постачальниками, з якими раніше не працювали. Час, вкладений у підготовку та дослідження, допоможе вам уникнути “дорогих” помилок. Про це повідомляє futurefarming, пише agronews.ua.
Мабуть, найважливіше питання, яке слід задати собі, коли ви вперше розглядаєте питання придбання розпилювача, – це: чи справді мені потрібно його купувати? “Окрім інвестицій, вам знадобляться необхідні кваліфікаційні вимоги до польотів та застосування”, – пояснює д-р Ден Мартін, досвідчений користувач та інженер-дослідник з Технічного підрозділу з аеротехнічних додатків Міністерства сільського господарства США.
Правила і норми ????
Незважаючи на те, що використання дронів для розпилення за останні два роки зросло в геометричній прогресії по всьому світу, це значною мірою стало результатом запровадження належних норм та правил, що регулюють їх використання. І в США, і в Китаї, які, напевно, зараз є двома найбільшими ринками, існують суворі правила, що регулюють застосування розпилювачів від безпілотників.
Цікаво, що правила в обох країнах загалом однакові, і зараз вони, як правило, приймаються іншими країнами. Ці правила застосовуються до безпілотників вагою менше 55 фунтів (25 кг), якими можна керувати лише в зоні Visual Line of Sight (VLOS). У США операторам спочатку потрібно отримати частину 107 у Федеральній авіаційній адміністрації (FAA) для отримання сертифіката віддаленого пілота. Вони також вимагають сертифікації Частини 137 для використання повітряних пестицидів і повинні подавати заявки на звільнення від безпілотних операцій. Окремі управління сільського господарства регулюють застосування пестицидів у кожному штаті, і пілоти-розпилювачі безпілотників повинні мати цей сертифікат.
Чи включається навчання❓
Вашим наступним і найважливішим фактором буде – розглянути підтримку та навчання, які ви отримаєте після покупки. Не жертвуйте підтримкою та навчанням за нижчу ціну, радить Ден. “Експлуатація розпилювача безпилотників вимагає майстерності та досвіду – яких має мало хто з фермерів та нових користувачів. Щоб отримати досвід, всі нові користувачі потребуватимуть належного навчання та повинні здійснити численні практичні польоти “
Чи проводить навчання той самий постачальник або зовнішній підрядник, чи буде це проводитись на місці, в їхніх приміщеннях чи деінде? Це ключові міркування. Крім того, коли ви працюєте, ви повинні мати змогу покладатися на постачальника, який швидко реагує на будь-які проблеми. Застосування спреїв точно в потрібний час має величезний вплив на ефективність застосування. Ви не можете дозволити собі витрачати час на очікування прибуття підтримки. “Неважливо, наскільки ти хороший чи ти маєш безпілотник, без гідної підтримки навіть найменші труднощі можуть утримати його на землі”, – додає він. “Це досить складна техніка – якщо щось піде не так, це зазвичай трапляється в гірший можливий час”.
Вам справді потрібен дрон-розпилювач ❓
Беручи до уваги кваліфікацію, вартість та досвід, необхідні для експлуатації розпилювача, не дивно, що перше запитання Дана: чи справді вам потрібен розпилювач? Більш економічним підходом може бути використання спеціального аплікатора або підрядника. Обприскування безпілотниками настільки нове, що зростають можливості для тих, хто інвестує в кваліфікацію, навчання та обладнання для надання послуг на замовлення. Дійсно, деякі постачальники, такі як Rantizo, надають усе необхідне у своєму трейлері Load & Go, а також необхідну підготовку та підтримку.
Розмір має значення
Не спокушайтеся придбати найбільший доступний розпилювач, радить Ден. «Це природне схильність фермера йти на найбільшу та найвищу потужність, яку вони можуть собі дозволити. Але потрібно врахувати, як буде використовуватися безпілотник – і в багатьох випадках це будуть цілеспрямовані процедури та точкове розпилення. Для цього своєчасність застосування та простота використання важливіші за потужність », – пояснює він.
Управляти дроном вагою 10 кг набагато простіше, ніж будь-яким більшим. Він легко складається для транспортування у фургоні чи пікапі, і, як правило, ним буде досить просто користуватися. Менші безпілотники навряд чи будуть менш досконалими, ніж більші, часто мають ту саму станцію наземного управління та програмне забезпечення.
“Це, мабуть, буде ідеально підходити для випадкових користувачів”, – каже Ден. «Володіння власним безпілотником забезпечує вам контроль, що важливо для своєчасності та підвищення точності. І чим простіше його використовувати, тим більша ймовірність того, що воно буде. Але потрібно регулярно літати безпілотником. Не іржавійте – як звичайному пілоту, вам потрібно відпрацьовувати свої навички, щоб не відставати від роботи “.
Нагадаємо, що у США розробили робота для розбивки зернових корок і грудок.