НОВИНИ

Стало відомо, як пандемія коронавірусу вплинула на споживання фастфуду

16.10.2020 09:02
maxresdefault


Пандемія не однаково вплинула на виробників продуктів харчування та ресторанний бізнес. Так, американські аналітики зауважили, що споживачі продовжують робити покупки в інтернеті і замовляти їжу в ресторанах, навіть якщо вони не подорожують і не зупиняються в готелях. Про це повідомляє investing, пише agronews.ua.

Ресторани сильно постраждали під час обмежень через COVID-19, але третій квартал 2020 року показав, що принаймні деякі з них відновлюються, навіть незважаючи на те, що загроза карантину в майбутньому явно нависла над новими гарячими точками епідемії вірусу.

Акції гіганта фастфуду McDonalds в середу досягли 52-тижневого максимуму $ 227,82.

Минулого тижня продавець гамбургерів і картоплі фрі повідомив, що обсяг його порівнянних продажів у третьому кварталі виявився вищим за очікування і впав всього на 2,2%. Він також зазначив сильне зростання середнього чека.

У середу 14 жовтня 2020 року його конкурент Restaurant Brands International Inc заявив, що зіставні продажі Burger King за квартал впадуть на 7%, хоча це вважається прогресом у порівнянні з 13% -ним спадом в попередньому кварталі.


Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: