НОВИНИ

Що треба для налагодження успішного експорту української органічної олії?

01.01.2020 11:07
maslo-podsolnechnoe2-1-1068x758


Одним з основних інструментів для популяризації органічної олії на зовнішніх ринках в компанії “Укролія” обрали участь у міжнародних виставках. Пише UkraineFood.org .

“Участь у міжнародних виставках служить важливим іміджевим кроком, адже ми демоструємо світу наше прагнення поєднати екологічність, прозорість та людяність, як стиль життя компанії «УКРОЛІЯ»,- повідомили в прес-службі компанії.

Також в компанії визначили найперспективніші ринки збуту української органічної соняшникової олії. Серед них, зокрема, є французький.

Зазначається, що з огляду на високу зацікавленість у співпраці та, беручи до уваги той факт, що Франція є однією з країн, де органічні рослинні олії користуються високим попитом, компанією було відвантажено першу в історії «УКРОЛІЇ» партію високоолеїнової органічної нерафінованої олії.

Крім того, наявність у “Укролії” сертифікату органічності США – NOP збільшує для компанії експортні можливості і відкриває ринки США і Канади для реалізації органічної продукції.

“Вже в березні 2019 року ми відвантажили першу партій (із загального обсягу замовлення – 400 т) органічної високоолеїнової соняшникової олії для партнерів з США”,- уточнили в компанії.

Величезним і дуже перспективним для “Укролії” є й китайський ринок.

“За даними Organic Trade Association, до п’ятірки найпопулярніших органічних продуктів Китаю входять: свіже молоко (37 %), рослинна олія (35 %), свинина (33 %), яловичина (26 %) і курка (26 %).

Для «УКРОЛІЇ» інтерес в даному напрямку викликаний новими можливостями для розширення географії збуту і кількості потенційних покупців органічної продукції”,- повідомили в прес-службі компанії.

Інтерес до ринку В’єтнаму пояснюється, насамперед тим, що на початку 2017 року Асоціація органічного сільського господарства В’єтнаму розпочала дуже активну політику пропаганди політики щодо попиту на органічну продукцію. Так, урядові та державні установи почали приділяти увагу сприянню розвитку органічного сільського господарства та експорту органічної продукції.

“Ринок В’єтнаму не є новим напрямком для компанії «УКРОЛІЯ». Там у нас налагоджена робота з дистриб’юторами, а кінцеві споживачі вже добре знайомі з традиційною соняшниковою олією під ТМ «Диканька».

Тепер споживачі В’єтнаму знайомляться із українською органічною олією. Так нещодавно була відвантажена перша партія фасованої рафінованої органічної олії – GARNA organica (об’ємом 500 мл)”,- йдеться у повідомленні.

При цьому в “Укролії” підкреслюють, що мотиви для покупки органічної продукції в різних країнах світу різняться:

• У США більшість споживачів купують органічні продукти харчування, тому що хочуть бути здоровими;
• В Європі споживачі більше піклуються про навколишнє середовище, купуючи ці товари;
• В КНР і в інших країнах Азії з органічними продуктами пов’язують високу якість і більш безпечне харчування.

В той же час, для подальшого налагодження зв’язків і поліпшення зовнішньоторговельного обороту української органічної соняшникової олії необхідно:

– підвищувати обізнаність іноземних споживачів та дистриб’юторів;
– сприяти участі виробників і експортерів з України в міжнародних торговельних виставках;
– розробити освітню програму, орієнтовану на вивчення попиту на органічну соняшникову олію на міжнародному ринку;
– розробити рекламні кампаній з просування української органічної продукції;
– сприяти проведенню діалогу і співпраці між суб’єктами галузей (рослинництва і переробки продукції) і урядом, щоб домогтися державної підтримки скоординованими заходами, спрямованими на виробництво органічної продукції;
– успішне проходження міжнародної сертифікації;
– вивчати міжнародну передову практику по модернізації підприємств;
– допомагати експортерам виходити на відповідні компанії вантажних перевезень.



Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: