НОВИНИ

Рослинне м’ясо за два-три роки буде коштувати як і тваринне

23.03.2021 15:20
Beyond-Burger-raw-platter-grey

Роздрібна вартість рослинного «м’яса» впаде до рівня звичайного вже в найближчі два-три роки, заявили опитані аналітики і топ-менеджери компаній, що працюють на ринку.  Про це повідомляє mind.ua, пише agronews.ua.

Націнка на інноваційне м’ясо поступово знижується, вважає аналітик німецького банку Berenberg Дональд Мак-Лі. Згодом рослинне «м’ясо» стане взагалі на 30-40% дешевшим від справжнього, вважає консалтингова компанія AT Kearney.

Виробники поступово знижують ціни. Американський стартап Impossible Meat, що створює продукти на рослинній основі, 2 лютого анонсував зниження рекомендованої ціни на котлети для бургерів для роздрібних магазинів на 20%.

А ізраїльський стартап Future Meat Technologies зміг виростити курячу грудку з клітин реальної курки в біореакторі всього за $7,5. У 2013 році, коли ця технологія тільки з’явилася, штучне м’ясо коштувало $300 000, порівнює газета.

Зараз продажі рослинного «м’яса» становлять приблизно 1% від усього м’ясного ринку, стверджують аналітики. При цьому ціна поряд зі смаком і корисністю зараз є ключовим фактором для компаній в спробах розширити базу споживачів.

Коли бренд досягає певного порогу ціни, для нього стають доступними всі канали рітейлу, зазначив співробітник компанії з дослідження альтернативного білка Good Food Institute Зак Уестон. За його словами, без цього неможливо навіть потрапити в більшість магазинів. Тому бізнес прагне як мінімум до паритету вартості з тваринним м’ясом.

Один з найбільших у світі стартапів Beyond Meat планує досягти такого паритету як мінімум по одному зі своїх продуктів до 2024 року. Компанія скорочує вартість виробництва за рахунок інтеграції підприємств, щоб зменшити вартість праці і витрати на логістику. З моменту IPO стартапу в 2019 році вартість котлет Beyond Meat скоротилася з $12 до $9 за один фунт (0,45 кг). Націнка на штучне м’ясо скоротилася в тому числі за рахунок подорожчання яловичини в 2020 році, додала газета.

«Інвестори теж очікують зниження вартості виробництва в найближчі кілька років, пише FT. Люди здивуються тому, як різко знижуються витрати. Ефективність покращується дуже швидко», – заявив газеті Аластейр Купер з інвестиційної компанії VC ADM Capital.

Нагадаємо, що в Україні компанія Nestle запускає продаж рослинних продуктів.


Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: