НОВИНИ

Пивоварні підраховують збитки, завдані пандемією

11.02.2021 15:02
2

Голандський пивоварний концерн Heineken NV відзвітував про отримання чистих збитків за весь 2020 рік у зв’язку з негативними наслідками пандемії коронавірусу та поставив за мету підвищити показник маржі скоригованого операційного прибутку до 17 % до 2023 року. Про це повідомляє Інтерфакс-Україна, пише agronews.ua.

Компанія очікує, що пандемія продовжить чинити тиск на її операції у першому півріччі поточного року, тоді як у другому півріччі ринкові умови поступово почнуть покращуватися. За тим концерн прогнозує виручку та операційний прибуток нижче рівнів 2019 року.

Як повідомляється у прес-релізі Heineken, чистий збиток за результатами 2020 року склав 204 млн євро у порівнянні з чистим прибутком у розмірі 2,17 млрд євро у 2019 році. Консенсус-прогноз експертів, що розміщений на сайті компанії, передбачав чистий прибуток на рівні 468 млн євро.

Скоригований операційний прибуток – один із головних для компанії індикаторів, який не враховує виняткові та інші одноразові фактори, впав на 36 % в органічному вираженні, до 2,42 млрд євро з 4,02 млрд євро. Консесус-прогноз передбачав показник у розмірі 2,45 млрд євро.

Маржа скоригованого операційного прибутку склала 12,3 %. Виручка за 2020 рік скоротилася до 19,72 млрд євро з 23,97 млрд євро роком раніше. Об’єм продажу пива знизився на 8,1 % в органічному вираженні, бренду Heineken – на 0,4 %. Рада директорів компанії оголосила дивіденди за рік у розмірі 0,70 євро на акцію.

В рамках стратегії EverGreen, що стартувала в минулому році, компанія планує нові ініціативи, щоб скоротити витрати на 2 млрд євро до кінця 2023 року. Концерн повідомив у жовтні, що планує “оптимізувати” головний та регіональні офіси з метою скорочення витрат.

В рамках цієї ініціативи рада директорів Heineken очікує скорочення 8 тисяч робочих місць і витрат на реструктуризацію у розмірі біля 420 млн євро.

У повідомленні Heineken говориться, що терміни реструктуризації будуть варіюватися, але компанія прогнозує, що 20 % робочих місць в головному офісі буде скорочено до кінця першого кварталу поточного року.

Голандський пивоварний концерн Heineken працює у 70 країнах. Портфель брендів компанії включає марки Heineken, Amstel, Anchor, Biere Larue, Bintang, Birra Moretti, Cruzcampo, Desperados, Dos Equis, Foster’s, Newcastle Brown Ale, Ochota, Primus, Sagres, Sol, Star, Strongbow, Tecate, Tiger і Zywiec.

Нагадаємо, що у Німеччині археологи виявили броварню із залишками пива віком 6 тис років.


Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: