НОВИНИ

Продажі сухого молока та харчових концентратів зросли вчетверо

24.03.2020 16:58
1588b5b19a0a953be2fcb71574647a58


З полиць розлітаються не тільки рулони туалетного паперу. Продажі сухого молока та харчових концентратів за місяць зросли в рази. Повідомляє Catalina Marketing, компанія, що спеціалізується в дослідженнях купівельної поведінки і цифрових медіа для брендів і ритейлерів CPG (Consumer Packaged Goods). Пише dairyreporter.

Компанія четвертий тиждень поспіль продовжує аналізувати свою базу даних Buyer Intelligence Database для відстеження продажів в тих категоріях, які відчувають або скачки, або спад продажів.

Кількість відвідувань магазинів у світі почала зростати приблизно з 1 березня, істотне зростання почалося минулого тижня – пік відвідувань припав на 13 березня.

“За тиждень, що закінчився, загальний обсяг продажів в доларах виріс на 60%, що обумовлено збільшенням на 17% відвідувань і збільшенням розмірів кошиків в середньому на 37% в порівнянні з попереднім роком», – розповідає директорка по маркетингу компанії Марта Сіхан.

Вона також зазначила, що поряд з сухим молоком, інші категорії товарів, продаж яких раніше знижувався, показали збільшення, в тому числі сухі супи – до 235%.


Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: