НОВИНИ

PepsiCo знизить вміст цукру в напоях на 50%

06.07.2021 17:37
pepsi


PepsiCo розширює асортимент закусок і напоїв по всій Європі, та бере на себе зобов’язання знизити середній рівень доданого цукру у власній продукції. Про це повідомляє newfood, пише agronews.ua.

Очікується, що здорові закуски стануть найбільш швидкозростаючою продовольчою категорією компанії протягом наступних чотирьох років. До 2030 р. вона розшириться до $1 млрд.

Нові цілі будуть досягнуті шляхом зміни асортименту існуючих продуктів, включаючи Lay’s Oven Baked, та впровадження нової лінійки закусок PopWorks.

Для свого європейського асортименту напоїв, серед яких Pepsi-Cola, Lipton Ice Tea та 7UP, компанія обіцяє знизити середній рівень доданого цукру в усіх безалкогольних напоях до 25% до 2025 року та 50% до 2030 року.

PepsiCo урізноманітнить асортимент закусок, включивши більше корисних варіантів.

Нещодавно харчовий гігант приєднався до системи маркування поживних речовин NutriScore, яка оцінює загальну харчову цінність їжі за п’ятибальною шкалою від «А» до «Е». Тепер компанія націлена збільшити продаж закусок категорії «В».

Слід зазначити, що лінійка зернових снеків, представлена Quaker Oats вже пропонує широкий асортимент поживних закусок європейський споживачам, серед яких 70% продукції оцінюється як категорії «А» або «В» за NutriScore.

На сьогодні 48% напоїв PepsiCo містять до 100 калорій завдяки доданому цукру. Мета компанії – 67%.

Між іншим, згідно останнього звіту, 71% асортименту закусок відповідає цілям компанії щодо зменшення кількості насичених жирів.

Читайте також: лікарі назвали найкорисніші напої в спеку.



Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: