Основним ризиком для «Укрзалізниці» і вантажовідправників є невизначеність у подальшій спрямованості реформ УЗ і можлива зміна її менеджменту. Про це пише в своєму блозі на сайті Latifundist.com експерт в сфері транспортної інфраструктури та логістики України Валерій Ткачов.
«Всіх хвилює, чи буде збережений курс на удосконалення процесу перевезення зерна залізницею, як буде трансформуватися тарифна система, як зміниться структура УЗ і т. д.», – зазначає Валерій Ткачов.
На його думку, практичною проблемою, яка постане перед УЗ і вантажовідправниками зерна в 2020 році, буде проблема з надлишком вагонів-зерновозів (зараз вагонний парк вже перевищив 28 тис. од.). Також збережеться проблема з пропускною спроможністю припортових залізничних станцій.