Україна сьогодні імпортує не дуже багато екстравагантних алкогольних напоїв. Такий продукт, наприклад, може бути незвичного кольору, або ж мати інші особливості. Відповідний товар користується популярністю, переважно, у молоді, адже це стильно та модно. Про це у коментарі УНН розповів експерт алкогольного ринку Ігор Товкач.
“Я не можу назвати точних обсягів, але знаю, що імпортуємо ми не дуже багато. Тим не менш, така продукція досить розповсюджена у мережевих магазинах. Звичайно, що це — маркетинговий хід. Самі напої бувають різні: цікавого кольору, наприклад. Це намагання відірватися від конкурентів, вони мають свою цільову аудиторію – переважно молодь. Оскільки це виглядає незвично, тож – молодіжно і стильно.
“І такі екстравагантні алкогольні напої – не дешеві”, – каже експерт.
За словами Товкача, українські виробники теж мають ТМ екстравагантних напоїв, але на експорт з України їх ще, певно, не відправляють.
“Це потребує значних інвестицій”, – додав він. Загалом, незвичний алкоголь – це світова тенденція. І успішних таких прикладів чимало.
“Я наприклад можу вам розповісти таку річ: є дуже цікава пивоварня в Англії, вона була дуже маленькою крафтовою, а сьогодні стала дуже потужною. Вони випустили пиво і на кожну бутилку одягнули шкірку справжньої білки і вона коштувала здається 11 тис. фунтів за пляшку, але такий хід дав можливість безкоштовно бути відомим тільки за рахунок того, що ти зробив те, чого не робив ніхто. І таких пляшок випустили не багато, але це спрацювало на впізнаваність бренду. І ця німецька компанія робила багато цікавих речей. Наприклад, на день святого Патріка, вони пофарбували свій продукт у зелений колір їстівною фарбою, і це теж популяризувало бренд. Тож, сьогодні компанія відома у всьому світі”, – пояснив він.