Асоціація українських виробників «Морозиво і заморожені продукти», п’ятий рік поспіль провела добровільне тестування морозива і напівфабрикатів виробництва українських підприємств у рамках програми контролю якості харчових продуктів. Про це повідомила пресслужба асоціації, пише agronews.ua.
За цей час в лабораторіях «Укрметртестстандарт» і «Київоблстандартметрологія» було досліджено понад 70 зразків морозива і близько 40 зразків заморожених напівфабрикатів, йдеться в повідомленні асоціації.
«В рамках останнього тестування в торгових мережах були відібрані наступні зразки продукції: морозиво «Крем-пломбір» у вафельному стаканчику (АТ« Житомирський маслозавод »), морозиво пломбір 12% жиру з наповнювачем полуничним у вафельному стаканчику (ТОВ «Хладопром»), морозиво пломбір «Стакан Велетень» у вафельному стаканчику з кондитерською глазур’ю (ТОВ «Ласунка»), морозиво «100% морозиво» (АТ «Житомирський маслозавод»), морозиво «Super puper» з комбінованим складом сировини з какао в вафельному стаканчику (ТОВ «Ласунка »), морозиво з комбінованим складом сировини з наповнювачем «Згущене молоко» ТМ «Розумний Вибір» (ПГО АПВТ« Фірма «Ласка»), морозиво з комбінованим складом сировини з вишневим наповнювачем ТМ «Розумний Вибір» (ПГО АПВТ «Фірма« Ласка» ) і морозиво 12% жирності фісташкове «Морозко» (ТОВ «Хладопром»)», – відзначають експерти.
На цей раз фірма «Ласка» була представлена в тестуванні також замороженими напівфабрикатами — пельменями «Манюня» з м’ясом індички і кролика.
Традиційно відібрані зразки передали для досліджень в ДП «Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів».
Щоб отримати цілісну та об’єктивну картину даних якості, продукцію перевіряли за фізико-хімічними, органолептичними, мікробіологічними та молекулярно-генетичними показниками.
“Результати цьогорічного тестування, як і в попередні рази, порадували, адже фахівці центру знову дали висновок про те, що всі протестовані зразки повністю відповідають нормам і вимогам відповідних ДСТУ”, –підсумували в асоціації.
Нагадаємо, в Україні змінюється культура споживання кави: названо прибуткові ніші.