НОВИНИ

«Нібулон» працює над двома новими замовленнями – судна проєктів 121М та NBL-91

15.05.2020 18:32
https://agronews.ua/


«Нібулон» працює над будівництвом нових суден чотирьох різних проєктів – Т410, В1500, а віднедавна 121М та NBL-91. На плановому обслуговуванні у суднобудівно-судноремонтного заводу знаходяться десять одиниць самохідного й несамохідного флоту компанії. Про це повідомила пресслужба компанії «Нібулон», пише agronews.ua.

Перший портовий буксир штовхач-кантувальник пр. Т410 (зам. 10033)

Після спуску на воду спеціалісти суднобудівної верфі встановили на судні головні двигуни та гвинторульові колонки, провели усі добудовчі роботи. Судно готується до ходових випробувань, після чого буде передано замовнику – судноплавній компанії «НІБУЛОН».

Другий портовий буксир штовхач-кантувальник пр. Т410 (зам. 10034)

Другий портовий буксир штовхач-кантувальник пр. Т410 (зам. 10034)

Змонтовано ходову рубку, де наразі електромонтажники займаються підключенням пультів управління судном, встановлюють датчики підйому рубки та іншого обладнання. Завершується виготовлення металевого тентового захисту для головних двигунів. Закінчено роботи з ізоляції і зашиття усіх приміщень буксира, а салон команди облаштовано необхідними меблями та технікою. Розташували на замовленні й рятувальну шлюпку. Фахівці малярно-ізоляційної дільниці завершують фарбувати надводний борт та носові опори для штовхання. 

На черзі монтаж обладнання пропульсивного комплексу.

Третє несамохідне судно-майданчик пр. В1500 (зам. 10037)

Третє несамохідне судно-майданчик пр. В1500 (зам. 10037)

Міцний корпус судна повністю сформовано. На всіх ділянках проведено випробування на герметичність, наразі триває фарбування двох сухих відсіків.  

Замовлення обладнано комінгсами вантажного майданчика та леєрним огородженням. Змонтовано труби пожежної системи і системи осушення та усе електрослюсарне насичення. 

Найближчим часом розпочнуться роботи з монтажу кабельної мережі.

Четверте несамохідне судно-майданчик пр. В1500 (зам. 10038)

Четверте несамохідне судно-майданчик пр. В1500 (зам. 10038)

Наразі на стапельному майданчику установлено шість перших блоків майбутнього судна, фахівці продовжують збирати міцний корпус замовлення. 

Після того як третє несамохідне судно-майданчик буде спущено на воду замовлення 10038 буде переміщено на його місце й будівництво розгорнеться у повному масштабі.

У рамках реалізації суднобудівної програми на ССЗ «НІБУЛОН» стартували роботи з будівництва п’ятого несамохідного судна пр. NBL-91 (зам. 10040).

П’яте несамохідне судно пр. NBL-91 (зам. 10040)

У цеху металообробки ведуться роботи з порізки та гнуття металу для виготовлення деталей корпусу судна, а збірно-секційний цех  активно виготовляє секції замовлення. 

Перші чотири судна цього проєкту суднобудівне підприємство збудувало протягом 2015-2016 рр. Введення їх в експлуатацію стало важливим етапом реалізації інвестиційної програми компанії «НІБУЛОН» з будівництва нової логістичної системи в Україні та відродження судноплавства річкою Південний Буг. Судна призначені для транспортування генеральних і навалювальних вантажів, головна їхня особливість – експлуатація на мілководних ріках.

Розпочалися роботи й з будівництва четвертого буксира модернізованого пр. 121М (зам. 10044). Дільниця металообробки займається порізкою та гнуттям металу, на сьогодні уже готові деталі 6 секцій (днищевих, бортових та палубних). Фахівці збірно-секційного цеху виготовляють перші секції судна. 

Четвертий буксир модернізованого пр. 121М (зам. 10044)

Першими трьома суднами цього проєкту «НІБУЛОНівський» флот поповнився протягом 2017 року, і уже три роки потужні буксири успішно виконують усі роботи за призначенням, здійснюючи рейси українськими річками й нарощуючи обсяги вантажних водних перевезень.

Четвертий буксир модернізованого пр. 121М (зам. 10044)

Основними перевагами модернізованих буксирів проєкту 121М є те, що вони мають більшу маневреність та прохідність на водних ділянках з невеликими глибинами, оскільки під умови експлуатації оптимізовано конструкцію й зменшено осадку судна.

Четвертий буксир модернізованого пр. 121М (зам. 10044)

Також ці буксири забезпечені зменшеною рухомою навігаційною рубкою, яка здатна підійматися/опускатися усього за 180 секунд, що гарантує швидкий і безпечний прохід мостів без їх розведення. До речі, ці судна носять імена відомих і талановитих суднобудівників Миколаївщини – Юрія Макарова, Анатолія Ганькевича та Нодарі Чантурії. 

Четвертий буксир модернізованого пр. 121М (зам. 10044)

Нагадаємо, наприкінці квітня суднобудівно-судноремонтний завод «НІБУЛОН» спустив на воду перший портовий буксир-штовхач кантувальник проєкту Т410. 


Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: