НОВИНИ

Nestle, Рepsico та інші великі виробники створять платформу для переходу до безвідходної упаковки

25.01.2019 14:50

Продумана схема покупок товарів з безвідходною упаковкою істотно підвищить стандарти відповідального споживання по всьому світу, передає Інтерфакс.

Найбільші світові виробники споживчих товарів, включаючи Procter & Gamble, Nestle, PepsiCo, Mondelez, Danone, Unilever та інші компанії, в четвер представили торговельну інтернет-платформу Loop, яка дозволить знизити залежність від одноразової упаковки.

Оголошення зроблено разом з американською компанією TerraCycle, що спеціалізується на переробці відходів, в рамках Всесвітнього економічного форуму (ВЕФ) в Давосі.

Loop дозволить покупцям купувати в інтернеті широкий спектр товарів в спеціально розробленій упаковці, придатній для подальшого збору, очищення, наповнення та повторного використання, йдеться в повідомленні компаній-учасниць. Упаковка виготовляється з різних сплавів металів, скла або спеціально розроблених видів пластику, заявив головний виконавчий директор TerraCycle Том Закі. За його словами, компанія спиралася на стару модель доставки молока споживачам в західних країнах: молочник привозив продукцію додому рано уранці та залишав на ганку, забираючи порожні пляшки для наступної партії.

Платформа Loop почне роботу в Парижі (спільно з Carrefour) і Нью-Йорку в першій половині 2019 року, а до кінця 2020 року з’явиться і в інших країнах. Надалі система Loop буде доступна і через сайти рітейлерів-партнерів. Зараз в програмі беруть участь близько 25 компаній, однак це число буде збільшуватися, каже Т.Закі.

Продумана схема покупок товарів з безвідходною упаковкою істотно підвищить стандарти відповідального споживання по всьому світу, відзначають компанії. Назва “Loop” (англ. “замкнутий цикл”) підкреслює, що ця система стане практичним втіленням теорії “циркулярної” або безвідходної економіки.

Схема роботи сервісу включає шість ключових етапів. На першому споживач купує товари в новій упаковці на сайті Loop або партнерів, залишаючи гарантійну заставу, яку він отримає назад, повернувши упаковку. На другому покупки доставляються додому в спеціально розробленій сумці Loop, яка знімає потребу в одноразових матеріалах для перевезення, включаючи картонні коробки. Третій етап — використання товару. На четвертому споживач повертає упаковку продавцеві без чистки і сортування, просто склавши її в сумку Loop і віддавши кур’єру.

На п’ятому етапі упаковка проходить спеціальне очищення, щоб забезпечити безпечне повторне використання продукції. На останньому етапі упаковка заповнюється повторно і повертається споживачу.

Крім того, сервіс може забирати у споживачів залишки товарів, які можна переробити. Уже зараз TerraCycle в 21 країнах світу веде переробку упаковки та сміття — від брудних підгузок до сигаретних недопалків.

Згідно з розрахунками TerraCycle, нова система буде ефективніше з точки зору екології, навіть якщо взяти до уваги не тільки витрати на виробництво і використання упаковки (вони зазвичай окупаються вже після третього циклу), але і всю логістику.

Як повідомила Procter & Gamble, нова упаковка буде доступна відразу для декількох брендів компанії, включаючи шампуні Pantene, засоби для прання Tide, продукцію для гоління Gillette. PepsiCo готова запропонувати клієнтам Loop як газовані напої, так і соки “Тропікана”. Nestle розробила для морозива Haagen-Dazs упаковку з алюмінію з подвійними стінками, яка зберігає холод набагато краще за нинішню картонну упаковку.


Перегляди: 0
Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: