Мода на міні-букети і композиції з ніжних троянд в оригінальних упаковках дозволила вийти на світовий ринок виробникам з Африки. Велика частина плантацій в цій країні належить голландцям, які перемістили сюди свій бізнес. Українським квітникарям доведеться надалі все жорсткіше конкурувати з виробниками квітів з Африки та Латинської Америки. Про це повідомляє nashkiev, пише agronews.ua.
Кенія – молодий конкурент «квітковим» державам, таким як Еквадор, Нідерланди і Колумбія. Звідси на квіткові ринки відправляються партії зрізаних квітів і рослин у горщиках, серед яких чільні позиції займають троянди.
Стійкість кенійських квітів перевищує термін збереження товарного вигляду троянд з Еквадору, а ще товар з Африки менш вимогливий до умов транспортування.
Кенійські виробники не так давно вийшли на флористичний ринок з квітами преміум-класу. Але вже зуміли помітно зміцнитися на ньому завдяки постійному вдосконаленню технологій вирощування. Багато плантацій здійснюють поставки троянд з великим бутоном і довгим стеблом, при цьому, не завищуючи вартості закупівлі.
Українським квітникарям доведеться підлаштовуватися до нових вимог споживачів та моди, щоб втримати хоча би український ринок.
Проблемою вітчизняних аграріїв також є їх пасивність на світовому ринку. Більшість виробників квітів в Україні не розраховують на довгу перспективу свого бізнесу, не планують експансію на ринки інших країн, а якщо й планують, то розглядають російський ринок як “вершину досягнення”.
З огляду на пануючий в Україні пасивний тренд просування бізнесу, жорстка конкуренція навіть не з європейськими, а африканськими виробниками квітів для українських виробників – лише питання часу.