Павло Мартишев, аналітик Центру досліджень продовольства та землекористування Київської школи економіки назвав головні транспортні “артерії” для аграрного експорту на 2023 рік Про це він розповів у етері телеканалу “Еспресо“, пише agronews.ua.
Читай нас також у Viber та Telegram.
“У довоєнному рівні були інші ціни й це був інший врожай, у 2021 році було 108 тонн. Це не можна порівнювати. Ми можемо втратити до 20 млрд доларів через дорогу логістику і певні затримки з експортом, тому це дійсно важлива річ, враховуючи що у 2022 році 60% експортний виторг – це був як раз таки аграрний експорт”, – наголосив він.
Мартишев зазначив, що саме тому для України важлива логістика.
“Знову ж таки я не вірю особливо в розвиток залізничних маршрутів, але от Дунай і Румунія – це головні транспортні “артерії” зараз і вони дійсно мають ще потенціал до розширення”, – зазначив аграрний експерт.