При досягненні компромісу УЗ взяла на себе жорсткі зобов’язання. Про це повідомляє Обозреватель.
Бізнес пішов назустріч залізничного монополіста “Укрзалізниці” і погодився на одноразове підвищення тарифу на вантажоперевезення на 14,2% з 1 квітня 2019 року. Голова Федерації металургів України Сергій Біленький заявив, що при досягненні компромісу УЗ взяла на себе жорсткі зобов’язання.
“Протягом року з моменту підвищення, до 1 квітня 2020 року, УЗ не буде виходити з ініціативами, які передбачають як пряме підвищення тарифу, так і різні непрямі методи збільшення витрат вантажовідправниками. Йдеться про автоматичну індексацію тарифу, зближення класів вантажів та іншого. Крім того, “Укрзалізниця” повинна погоджувати з вантажовідправниками свої інвестиційні плани, зобов’язана скорегувати фінансовий план, виходячи з прийнятих домовленостей”, — пояснив підсумки наради з питання підвищення тарифу Біленький.
Також УЗ взяла на себе зобов’язання переглянути відносини з великим бізнесом в контексті довгострокової співпраці. Всі гроші, отримані від збільшення тарифу, повинні бути використані монополістом прозоро і підзвітно, зі створенням спеціального інвестиційного рахунку.
“Один з узгоджених пунктів — прийняття нового інвестиційного плану оновлення інфраструктури та рухомого складу на 2019-2024 роки. При цьому сам документ повинен бути узгоджений з виробниками і постачальниками УЗ”, — підкреслив Біленький.
Угода була підтримана всіма учасниками профільної наради. Фінальний меморандум про прийнятих домовленостях буде підписаний до кінця березня.
Голова Державної регуляторної служби Ксенія Ляпіна, в свою чергу, також підтвердила — її відомство буде пильно стежити за виконанням прийнятих умов.