ПрАТ “Миронівський хлібопродукт” Юрія Косюка повертає бренд “Наша Ряба” на упакування зі своєю курятиною. Місяць її продавали під брендом “Та сама курочка”. Про це повідомляє Наша Ряба в Facebook, пише agronews.ua.
У компанії заявили, що відмовилися від логотипа, щоб звернути увагу не на упаковування, а на якість продукту. Тепер МХП повертає курятину на полиці в звичному вигляді.
“Ми на місяць відмовилися від брендингу. За цей місяць ми впевнилися, що ви з нами на одній хвилі і впізнаєте улюблену курочку навіть без логотипа. Ми повертаємо ту саму курочку у звичному виді. Знайоме пакування знову на полицях магазинів, і дещо все ж змінилося”, – заявили в Нашої Ряби.
Нагадаємо, що Стало відомо, чому Наша Ряба зникла з полиць магазинів.