НОВИНИ

На Херсонщині шукають кращий логотип для місцевих кавунів

09.10.2019 15:50
a29c2f854b94ff6_1000x600

На Херсонщині оголосили конкурс на кращий логотип для херсонського кавуна. Надпис на ціннику «Херсонський кавун» гарантує підвищений попит та високу якість. Саме тому, ця назва має стати захищенним географічним зазначенням, як сир Рокфор або шампанське чи коньяк, пише Агро Юг.

«Україна крокує в Європу, тому нашим виробникам потрібно розвиватися в залежності від ринкового запиту: якість, екологічність та захист власної продукції. Для цього нам всім потрібно переймати досвід провідних європейських країн, фермери яких мають різні форми захисту: торгові марки, бренди, логотипи, географічне зазначення тощо», – говорить виконавчий секретар «Асоціації виробників херсонського кавуна» Юрій Палічев.

Створення логотипу – важливий крок на шляху офіційної реєстрації географічного зазначення «Херсонський кавун», тож він має відображати унікальність та якість херсонської ягоди. Тому члени громадської спілки «Асоціація виробників Херсонського кавуна», разом із партнерами оголосили конкурс на кращий логотип для херсонського кавуна. До складу журі конкурсу входять представники Департаменту агропромислового розвитку, агровиробники, представники місцевого самоврядування, громадських організацій, фахівці з культури та туризму.

Всі умови, положення конкурсу та реєстрація за посиланням


Перегляди: 1
Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: