На елеваторах ГК «G.R. Agro» на старті сезону заготівлі 2021/2022 впровадили для українських аграріїв онлайн-інструмент комунікації з клієнтами – чат-бот. Про це повідомляє пресслужба групи компаній, пише agronews.ua.
В рамках програми «Агробізнес на дисплеї» понад 200 користувачів, а саме клієнтів-поклажодавців, змогли оцінити переваги системи-online оповіщень через месенджери. Дана програма є частиною загальної програми лояльності для сільгоспвиробників «Безкоштовне зберігання».
Станом на 10 вересня в мережі елеваторів укладено понад 200 договорів про безкоштовне зберігання врожаю на елеваторах на весь МР.
Артем Ремпен, операційний директор G.R. Agro, вважає, що агробізнес майбутнього, який хоче бути успішним і ефективним, дуже залежить від технологій для управління інформацією.
«Дуже важливо вдосконалювати програму нам допомагають наші клієнти. Ми відкриті до пропозицій та ініціатив з боку партнерів і клієнтів. Головне завдання-універсальність і ефективність online-інструментів в рамках загальної стратегії діджитал трансформації», – зауважив він.
Чат-бот дозволяє бути на зв’язку з клієнтом 24 години на добу. Також же економія часу на обмін інформації. Виключені фізичні дзвінки і, як наслідок, втрата часу в ході отримання оперативної інформації для прийняття рішень. Крім того, чат-бот дозволяє вести моніторинг якості та кількості завезеного зерна на елеватори без фізичного контакту з елеватором.