Помітною тенденцією на ринку ЄС стали овочі в упаковці, пристосованій для продажу у вигляді швидкої та здорової закуски. Тут виробники використовують усю фантазію та маркетингові заходи (барвисті етикетки з казковими персонажами, адаптований розмір упаковки), що зробило популярною таку продукцію переважно серед дітей та їх батьків. Про це з посиланням на warzywapolowe, пише agronews.ua.
Також все більш актуальними стають паковані набори вже нарізаних овочів та різні види овочевих комбінацій для приготування різноманітних страв.
Наприклад, у Польщі виробники зробили акцент на так званому “Італійському бульйоні”, який домінує в продажах. Готові овочеві набори заохочують готувати різні страви і значно підвищують продажі у малих агрогосподарствах.
Також все більше компаній намагаються виділитися, пропонуючи оригінально упаковані овочі з органічного виробництва. Це все ще невеликий сегмент ринку, але він зростає.
Нагадаємо, сучасне пакування здатне не тільки підвищити привабливість продукції, але й зберегти овочі свіжими надовго.