Компанія IDS («Моршинська») запустила лінійку лимонадів з трьома смаками – яблука, грейпфрута й апельсина з персиком. Одна з причин – запит від споживачів на водночас натуральний і солодкий напій. Про це йдеться у пресрелізі виробника, пише agronews.ua.
Зазначається, що напій буде представлено під назвою «Лимонада».
Капітальні інвестиції в новий продукт на мінеральній воді «Лимонада» становлять 438 млн грн. Його розробка та вихід на ринок – частина довгострокової стратегії IDS Ukraine з розвитку бізнесу.
«Лимонада» – один із найбільш соковмісних лимонадів в Україні, у його складі – від 5 до 10% соку.
Для зручності споживачів компанія пропонує кілька видів пакування – пляшки 1,5 л і 0,5 л та алюмінієву банку об’ємом 0,33 л, яку зручно брати із собою», – повідомляють у компанії.
На полицях мережевих супермаркетів «Моршинська Лимонада» з’явиться вже 20 квітня.
За даними Forbes, зараз лідерами ринку лимонадів є компанія «Оболонь» («Лимонад» і «Живчик») з часткою близько 35% та «Бон Буассон» (серія «Класичні лимонади») – 20%.