НОВИНИ

Мінінфраструктури презентувало новий проєкт наказу щодо заборони експлуатації вантажних вагонів

23.12.2020 12:32
1068-21493


Міністерство інфраструктури України виставило на обговорення новий варіант проекту наказу «Про затвердження порядку встановлення заборони експлуатації вантажних вагонів на залізничному транспорті». Проект наказу оприлюднила пресслужба Мінінфраструктури 22 грудня, а обговорення триватиме по 31 грудня, пише agronews.ua.

«Проєктом акта визначається механізм заборони експлуатації транспортних засобів, зокрема вантажних вагонів залізничного транспорту, і запроваджується обмеження щодо продовження строку служби певних типів вагонів, зокрема піввагонів та зерновозів, а саме не більше ніж на полуторний призначений строк служби», — йдеться в пояснювальній записці документу.

Крім того, Федерація роботодавців України за ініціативою та за підтримки практично всіх українських виробників вантажних вагонів, а також окремо ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» спільно з ПрАТ «Дніпровагонмаш» підтримують проект наказу.

«Імпорт вживаних вантажних вагонів з Російської Федерації (де заборонено використовувати такі вагони для перевезень вантажів) знищує українське вагонобудування через неконкурентність нових вантажних вагонів порівняно з тими, що були у використанні, які продаються фактично за ціною металобрухту. Крім того, є випадки, коли технічний стан вантажних вагонів із продовженим строком служби стає причиною транспортних подій на території України», — наголошують експерти.

Разом з тим, власники нових вантажних вагонів, придбаних на умовах кредитування та фінансового лізингу, підтримують позицію українських вагонобудівників. Це викликано періодичним падінням попиту на вантажні вагони у зв’язку з їх профіцитом у загальному парку вантажних вагонів через наявність іноземних, зокрема російських, вантажних вагонів, які імпортовані або тимчасово ввезені на митну територію України для внутрішнього використання.

«Профіцит парку вантажних вагонів знижує ставки платежів за їх використання до рівня, меншого за рівень кредитних та лізингових платежів. У такі періоди часу фактично банкрутують власники вантажних вагонів — лізингоодержувачі та отримувачі кредитів, а власники — імпортери вагонів та орендарі іноземних вагонів утримуються на ринку перевезень на тлі виведення валюти з платіжного балансу держави до іноземних держав, зокрема Російської Федерації», — підкреслено у документі.



Читай нас також у Viber та Telegram, поширюй новину на своїй сторінці:
Поширити: