«Мелітопольська черешня» 8 вересня 2020 року отримала офіційне звання географічного бренду. Про це повідомила на своїй Facebook сторінці перший заступник мера Мелітополя Ірина Рудакова, пише agronews.ua.
«У Міністерстві розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України рішенням від 8 вересня 2020 року за номером заявки і2019 6 зареєстровано географічне зазначення «Мелітопольська черешня» за висновком Інституту інтелектуальної власності від 8 вересня 2020 року N587», — написала Рудакова.
За її словами, це відкриває нові можливості для місцевого бізнесу та нові ринки збуту в країнах ЄС.
Нагадаємо, що Кабінет міністрів України схвалив законодавчу ініціативу щодо створення та ведення Державного реєстру географічних назв в електронному вигляді.