Крім вживання в свіжому вигляді і для приготування їжі, часник переробляють в різні продукти. Китай прагне не допустити конкурентів у цю нішу, задля чого пропонує для глобальних споживачів як свіжий часник, так і часниковий порошок, скибочки, заморожений часник, повідомляє freshplaza. Про це пише agronews.ua.
Розробляються нові продукти, щоб збагатити обідній стіл світового споживача часниковими вишукуваннями. у цьорму алані для українських виробників конкуренція на цьому ринку будн більш жорсткою.
«Китай має довгу історію експорту часнику, і наш часник експортується в більш ніж 140 країн світу. Проте, цей продукт все ще має великий експортний потенціал. Наприклад, є багато можливостей для розвитку на африканському ринку», – вважає галузева китайська асоціація CFNA-організація,яка займається торговими послугами та пов’язаною з цим діяльністю в галузі, в тому числі, експортом.
Наразі українські виробники поки що не представлені на африканському континенті, який активно експансує Китай.
Нагадаємо, в Україні розпочалися форвардні закупівлі ріпаку врожаю 2020 року.