Цьогоріч Київський маргариновий завод планує розширити виробництво маргарину вагового та харчових жирів. Підприємство планує розвивати нові канали дистрибуції продукції, зокрема, за рахунок постачання до країн ЄС, Африки й Азії, повідомляє “ПроАгро Груп” з посиланням на повідомлення компанії.
“Ми плануємо посилити свої позиції на ринку завдяки підвищенню глибини та якості переробки жирової сировини й оптимізації виробничих і логістичних витрат”, – зауважили в компанії.
“Цього року 20 років ТМ “Олком” і 70 років із початку діяльності підприємства, і наші плани – збільшити частку на ринку маргаринів і харчових жирів до 13%, на ринку майонезу – до 4,5%, гірчиці – до 3,2% і зберегти свою позицію в ТОП-10 виробників рослинної олії в Україні”, – додали на заводі.